Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2024 |
|
|
zamówienie na: |
Wykonanie usługi monitorowania systemu sygnalizacji włamania w formie dojazdu prewencyjnego w obiektach Zamawiającego |
zamawiający: | Miejski Zakład Energetyki Cieplnej i Wodociągów i Kanalizacji Sp. z.o.o. w Wąbrzeźnie ul. Tysiąclecia 8A |
tryb zamówienia: | zamówienie sektorowe - tryb podstawowy |
nr sprawy: | W/01/06/2024 |
wartość: | - |
termin składania ofert: | 17 czerwca 2024 09:00 |
wynik postępowania: | Zamawiający informuje, że wybrano ofertę:Agencja Ochrony Osób i Mienia „UREUS" Jerzy Zaostrowcew, ul. Żeromskiego 40, 87-400 Golub-Dobrzyń. |
Pobierz:
INFORMACJA O WYBORZE (144kB)
Znak W/01/06/2024
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na wykonanie usługi monitorowania systemu sygnalizacji włamania w formie dojazdu prewencyjnego w obiektach Zamawiającego
NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Miejski Zakład Energetyki Cieplnej, Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
ul. Tysiąclecia 8a, 87-200 Wąbrzeźno
Numer KRS: 0000122859
Numer NIP: 878-000-44-42
Numer REGON: 870498148
tel. 56 688-14-27
adres URL: www.mzecwik.pl
adres e-mail: biuro@mzecwik.pl
godziny pracy: poniedziałek - piątek 7.00-15.00
II. ZASADY POSTĘPOWANIA
1. W niniejszym postępowaniu nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Zastosowanie mają regulacje przewidziane dla postępowania prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie regulaminu sektorowego określającego warunki i zasady udzielania zamówień sektorowych i organizowania konkursów, których wartość nie przekracza progów unijnych, o których mowa w ww. ustawie tj. Prawo zamówień publicznych, stanowiącym załącznik do zarządzenia Prezesa Zarządu nr 03/09/2022 z dnia 28.09.2022 roku. Treść Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego tj.: www.mzecwik.pl w zakładce Zarządzenia i Regulaminy oraz w sekretariacie MZECWiK Sp. z o.o.
2. Zamawiający może podjąć negocjacje z wybranym/-i oferentem/-ami lub unieważnić przetarg bez podania przyczyny.
Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia kilku etapów postępowania przed wyborem najkorzystniejszej oferty.
3. Ostateczna akceptacja oferty będzie miała postać Umowy pomiędzy Zamawiającym i Oferentem, po wyborze oferty.
4. Oferent jest zobowiązany do zachowania poufności otrzymanych informacji, materiałów i dokumentów dotyczących Zapytania Ofertowego i Zamawiającego, otrzymanych w związku z udziałem w procesie ofertowym, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Ochronę obiektów wymienionych w punkach a i b w formie monitorowania wraz z systemem sygnalizacji (powiadamiania) o zaistniałym włamaniu (łącza cyfrowe GSM.)
a) przy ul. Kętrzyńskiego 3 w Wąbrzeźnie – studnie głębinowe (8 szt.)
b) przy ul. Kętrzyńskiego 3 w Wąbrzeźnie – zbiornik reakcji, pomieszczenie chlorowni, pomieszczenie garażowe, które połączone jest z halą filtrów.
2. Wykonawca (Zleceniobiorca) zobowiązany jest do:
a) patrolowania obiektu przy ul. Kętrzyńskiego 3, przez zmotoryzowany patrol interwencyjny dwa razy w ciągu doby w nieregularnych godzinach (07.00 - 19.00 i 19.00 - 07.00);
b) dojazdu do chronionego obiektu przez zmotoryzowany patrol interwencyjny od momentu otrzymaniu sygnału alarmowego i jednocześnie do podjęcia natychmiastowego działania w celu ochrony znajdujących się w obiekcie ludzi oraz zapobieżeniu zagarnięcia lub dewastacji mienia. Reakcja Wykonawcy nie może przekroczyć 30 min. w godzinach od 7.00 do 19.00 oraz 25 min. w godzinach od 19.00 do 07.00;
c) niezwłocznego powiadomienia Policji o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektów i zabezpieczenia miejsca ich popełnienia do czasu przybycia odpowiednich służb;
d) składania upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego raportów dotyczących zdarzeń i incydentów dotyczących obiektów monitorowanych;
e) zachowania w tajemnicy wszystkich informacji, uzyskanych od Zamawiającego w związku z wykonywaniem zadań ochrony objętych przedmiotowym przetargiem, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa obiektów oraz wykorzystywania ich wyłącznie w celach wynikających z umowy;
f) wykonywania powierzonych zadań z należytą starannością uwzględniającą profesjonalny charakter prowadzonej działalności Wykonawcy, zmierzających do pełnej ochrony interesów Zleceniodawcy;
g) posiadania ubezpieczenia OC działalności przez cały okres wykonywania ochrony (polisa stanowić będzie załącznik do umowy).
2. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że w przypadku wyboru jego oferty, realizacja usługi nastąpi od 01 lipca 2024 roku przez 36 miesięcy.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYKAZ DOKUMENTÓW
1. Oferenci biorący udział w postępowaniu zobowiązani są spełniać poniższe warunki oraz załączyć stosowne dokumenty:
a) na etapie udziału w przetargu - posiadać ważną Koncesję z obszarem świadczenia usług na terenie całego kraju w zakresie:
- usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej:
• stałej lub doraźnej,
• polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych,
wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji i załączyć jej kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem do składanej oferty,
b) na etapie udziału w przetargu – złożyć do oferty „Oświadczenie o posiadaniu uprawnienia do prowadzenia Specjalistycznej Uzbrojonej Formacji Ochronnej” przez osobę uprawnioną do podpisania oferty,
c) na etapie zawierania umowy - posiadać ważną kopię polisy OC z tytułu prowadzonej działalności na okres objęty umową i załączyć jej kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem w chwili zawarcia umowy.
2. Ponadto Oferenci zobowiązani są do złożenia pełnomocnictwa do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, przy zachowaniu poniższych założeń:
a) treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony,
b) w przypadku, gdyby pełnomocnictwa udzielała osoba inna niż uprawniona z mocy prawa lub umowy spółki do reprezentowania podmiotu, należy dołączyć do oferty również pełnomocnictwo do dokonania tej czynności.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą warunku granicznego – spełnia / nie spełnia. Oferenci, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu, a ich oferty zostaną odrzucone.
3. Przed złożeniem oferty Oferent jest zobowiązany do zapoznania się z „Planem ochrony ujęcia wody przy ul. Kętrzyńskiego 3, 87-200 Wąbrzeźno”, (w terminie uzgodnionym telefonicznie z sekretariatem spółki tel: 56 688 1427) uzgodnionego z Komendantem Wojewódzkim Policji w Bydgoszczy i podpisania Oświadczenia o zapoznaniu się z wymienionym dokumentem i w przypadku wygrania postępowania przetargowego do jego pełnej realizacji.
V. SPOSÓB KONTAKTU ZAMAWIAJĄCEGO Z OFERENTAMI
1. W korespondencji kierowanej do zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy, określonym w ogłoszeniu tj. Znak W/01/06/2024
2. Korespondencję pisemną należy kierować na adres: MZECWiK Sp. z o.o. w Wąbrzeźnie, ul. Tysiąclecia 8A, 87-200 Wąbrzeźno lub drogą elektroniczną na adres: biuro@mzecwik.pl.
3. Wykonawca zobowiązany jest podać w „FORMULARZU OFERTY (Zał. Nr 2)” adres e-mail, na który Zamawiający będzie mógł kierować wszelką korespondencję drogą elektroniczną.
4. W przypadku korespondencji kierowanej w formie elektronicznej każda ze stron na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt jej otrzymania.
5. Korespondencję przekazywaną drogą elektroniczną uważa się za złożoną w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem określonego terminu. Jeżeli pomimo żądania potwierdzenia faktu otrzymania pisma wykonawca nie dokona takiego potwierdzenia zamawiający jako potwierdzenie uzna wydruk z nadania pisma środkami komunikacji elektronicznej.
6. Wykonawca, może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści warunków zamówienia, jeśli informacje przedstawione w ogłoszeniu budzą wątpliwości.
7. Jeżeli wniosek Wykonawcy o wyjaśnienie treści warunków zamówienia wpłynie do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert, Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej lub będzie dotyczył udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Zamawiający zamieści wyjaśnienia na stronie internetowej, na której udostępniono przedmiotowe ogłoszenie.
8. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści warunków zamówienia.
9. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszego ogłoszenia a treścią udzielonych wyjaśnień, jako obowiązującą przyjąć należy treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
10. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest: Pan Michał Kukowski; numer telefonu 698-674-663, e-mail: m.kukowski@mzecwik.pl. Adres: MZECWiK Sp. z o.o. w Wąbrzeźnie, ul. Tysiąclecia 8A, 87-200 Wąbrzeźno.
Adres strony internetowej Zamawiającego – www.mzecwik.pl, e-mail: biuro@mzecwik.pl.
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Złożona oferta może być modyfikowana w każdym momencie, do czasu upływu terminu składania ofert.
2. Oferta musi zawierać wszystkie koszty składające się na wynagrodzenie Wykonawcy tj.
- stawkę abonamentu miesięcznego plus obowiązujący podatek VAT,
- stawkę za każdy podjazd Grupy Interwencyjnej plus obowiązujący podatek VAT,
3. Wraz z ofertą Oferenci powinni złożyć wszystkie dokumenty, o których mowa w punkcie IV.1.1) Ogłoszenia tj. kopię dokumentu koncesji, ew. pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie IV.2.
4. Składając ofertę w niniejszym postępowaniu Oferent akceptuje w całości i bez zastrzeżeń warunki realizacji zamówienia wskazane w Ogłoszeniu oraz w projekcie umowy, stanowiącej załącznik do Ogłoszenia.
5. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty przetargowej. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów, niezależnie od przebiegu czy wyniku procedury przetargowej.
6. W przypadku przedłożenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Oferent winien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te winny być zamieszczone na osobnych stronach oznaczonych klauzulą „Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji". Dokumenty nie oznaczone w powyższy sposób będą udostępniane wszystkim uczestnikom postępowania.
7. Sposób przygotowania oferty:
- prawidłowo wypełniony formularz ofertowy (Zał. Nr 1 oferty)
- w formie załączników dokumenty wymienione w rozdziale IV,
- potwierdzenie zapoznania się z umową i jej akceptacji lub dołączenie uwag mogących stanowić element negocjacji co do postanowień umowy.
8. Oferta będzie oceniona pod kątem wysokości ceny (składającej się z dwóch elementów, wymienionych w punkcie VI. 2.
9. Nie przewiduje się wnoszenia zabezpieczania należytego wykonania umowy ani wadium.
VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT I ICH OTWARCIE
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: MZECWiK Sp. z o.o w Wąbrzeźnie, ul. Tysiąclecia 8A, 87-200 Wąbrzeźno w formie pisemnej zwykłej, lub elektronicznej na adres poczty e-mail: biuro@mzecwik.pl.
2. Termin składania ofert upływa w dniu 17.06.2024 roku o godz. 09.00.
3. Termin związania ofertą wynosi 14 dni.
4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką kurierską lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 17.06.2024 r. o godz. 10.15.
VIII. KRYTERIA WYBORU OFERTY
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Cena na którą składa się: ryczałt miesięczny, cena za jeden podjazd (ilość podjazdów zgodnie z planem ochrony – dwa w ciągu doby) – 100 %,
Za najkorzystniejszą ofertę będzie uznana oferta, która uzyskała łącznie najwyższą liczbę punktów. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
IX. ISTOTNE POSTANOWIENIA WARUNKÓW UMOWY
Zamawiający w wyniku rozstrzygnięcia postępowania zawrze z Oferentem (Wykonawcą) umowę, której projekt stanowi załącznik nr 2 do oferty.
X. UNIEWAŻNIENIE PRZETARGU I ZMIANA WARUNKÓW
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez konieczności podawania przyczyny, a także prawo do przyjęcia oferty w całości, albo w części bądź do jej odrzucenia, jak również prawo do zmiany warunków przeprowadzania procesu przetargu. W przypadku zmiany warunków przeprowadzania przetargu, przerwania lub jego anulowania, Oferenci zostaną poinformowani o tym fakcie telefonicznie, mailowo lub w inny dostępny sposób wskazany do komunikacji.
XI. RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zakład Energetyki Cieplnej, Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. (dalej Zamawiający), reprezentowany przez Prezesa Zarządu, z siedzibą w Wąbrzeźnie przy ul. Tysiąclecia 8a, e mail: sekretariat@mzecwik.pl
2. Do kontaktów w sprawie ochrony danych osobowych w MZECWiK Sp. z o.o. został wyznaczony inspektor ochrony danych osobowych z którym można się skontaktować wysyłając e-mail na adres: rodo@mzecwik.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem - znak sprawy: 01/04/E/2024 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oraz zawarcia i realizacji umowy w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej (na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO).
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą lub mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, ponadto dostawcy poczty elektronicznej, usług IT oraz podmioty wspierające w świadczeniu usług drogą elektroniczną; organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na podstawie zlecenia organów władzy publicznej – w zakresie i celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, inne podmioty, które przetwarzają dane osobowe na podstawie umów podpisanych a Administratorem oraz podmioty, które wystąpią o informacje na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej.
5. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz po zakończeniu obowiązywania umowy w celu: dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, umów zawartych z administratorem i archiwizacyjnych.
6. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencją niepodania danych będzie uniemożliwienie udziału w postępowaniu.
7. W odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO i nie będą profilowane.
8. Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych dotyczących Wykonawcy (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
d) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących wykonawcy narusza przepisy RODO;
9. Wykonawcy nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu oraz zobowiązany jest do stosowania obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 - pobierz:
formularz_ofertowy (24kB)
2. Załącznik nr 2 - pobierz:
projekt_umowy (32kB)
Pełna treść ogłoszenia- pobierz:
ogłoszenie (1840kB)
Odpowiedź Zamawiającego na pytanie:
odpowiedź (199kB)
metryczka
Odpowiada za treść: Prezes Zarządu
Opublikował: Tomasz Kurkiewicz (7 czerwca 2024, 14:44:59)
Ostatnia zmiana: Stefan Topij (28 czerwca 2024, 14:54:18)
Zmieniono: Dodanie informacji o wyborze
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 466